BLOG
CASE STUDY: reklama Google Ads
Jak w 3 miesiące osiągnęliśmy współczynnik konwersji na poziomie 14,55%? Sprawdź w naszym case study! Na przykładzie naszego klienta, pokażemy Ci wyniki z kampanii Google Ads.
Case study (studium przypadku) – to analiza konkretnego projektu, w której znajdują się informacje o początkowej sytuacji, napotkanych problemach, wykonanych działaniach i użytych narzędziach oraz efektach z wykonanych prac.
Kim jest nasz klient?
- Klient: Konfizjo – gabinet rehabilitacji, jednocześnie prowadzący sklep internetowy
- Branża: fizjoterapeutyczna
- Produkt: autorskie poradniki do ćwiczeń
Działania i narzędzia
- Reklama: Google Ads – reklama w wyszukiwarce Google
- Rodzaj kampanii: Performace Max – rodzaj inteligentnej reklamy produktowej (wcześniej uruchomiona była klasyczna reklama produktowa)
Jakie problemy napotykamy?
- Autorskie produkty, takie jak poradniki do fizjoterapii
- Brak rozpoznawalnej marki
- Brak opinii o produktach
Wyniki
Reklama jest uruchomiona od połowy sierpnia 2022 (czas trwania: 3 miesiące)
Wydatki na reklamę: 900 zł
Sprzedaż: 5 340 zł
ROAS (Return On Ad Spend) – zwrot z wydatków na reklamę: 600%
Koszt konwersji: 4,44 zł
Współczynnik konwersji: 14,55%
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy warto inwestować w reklamę Google Ads? Napisz do nas! Pomożemy w wyborze odpowiedniego rozwiązania.