24 listopada 2022

CASE STUDY: reklama Google Ads

Jak w 3 miesiące osiągnęliśmy współczynnik konwersji na poziomie 14,55%? Sprawdź w naszym case study! Na przykładzie naszego klienta, pokażemy Ci wyniki z kampanii Google Ads.

Case study (studium przypadku) – to analiza konkretnego projektu, w której znajdują się informacje o początkowej sytuacji, napotkanych problemach, wykonanych działaniach i użytych narzędziach oraz efektach z wykonanych prac.

Kim jest nasz klient?

  • Klient: Konfizjo – gabinet rehabilitacji, jednocześnie prowadzący sklep internetowy
  • Branża: fizjoterapeutyczna
  • Produkt: autorskie poradniki do ćwiczeń

Działania i narzędzia

  • Reklama: Google Ads – reklama w wyszukiwarce Google
  • Rodzaj kampanii: Performace Max – rodzaj inteligentnej reklamy produktowej (wcześniej uruchomiona była klasyczna reklama produktowa)

Jakie problemy napotykamy?

  • Autorskie produkty, takie jak poradniki do fizjoterapii
  • Brak rozpoznawalnej marki
  • Brak opinii o produktach

Wyniki

Reklama jest uruchomiona od połowy sierpnia 2022 (czas trwania: 3 miesiące)
blank
  • Wydatki na reklamę: 900 zł

  • Sprzedaż: 5 340 zł

  • ROAS (Return On Ad Spend) – zwrot z wydatków na reklamę: 600%

  • Koszt konwersji: 4,44 zł

  • Współczynnik konwersji: 14,55%

blank

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy warto inwestować w reklamę Google Ads? Napisz do nas! Pomożemy w wyborze odpowiedniego rozwiązania.