Pozycjonowanie stron (SEO)
Pozycjonowanie SEO / Optymalizacja strony
Daj się zauważyć
Pozycjonowanie SEO polega na budowaniu naturalnej pozycji strony internetowej w wyszukiwarce, przy wpisaniu odpowiedniej frazy kluczowej. Jest procesem wymagającym cierpliwości, ale jego efekty są widoczne dłużej, niż w przypadku reklamy Google Ads. Efektywne pozycjonowanie zależy od optymalizacji strony internetowej.
Pozycjonowanie SEO
- Działania miesięczne
- Audyt SEO (analiza witryny internetowej)
- Budowanie bezpiecznych linków
- Optymalizacja strony pod wybrane frazy kluczowe
- Teksty pisane przez doświadczonego copywritera
- Miesięczny raport i analiza wyników
Optymalizacja strony
- Audyt SEO strony internetowej
- Opracowanie odpowiednich fraz kluczowych
- Wprowadzenie specjalistycznych tekstów
- Nadanie odpowiednich meta titile; meta description; alt'ów w zdjęciach
- Edycja URL, linkowanie wewnętrzne
- Integracja z Google Search Console oraz Google Analytics
- Utworzenie mapy witryny
- Optymalizacja pod kątem ładowania
Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma
- Opracowanie profilu Twojej firmy
- Publikacja wpisów, zgodnych z zasadami SEO
- Analiza konkurencji w Google Maps
- Monitoring oraz odpowiadanie na opinie użytkowników
- Comiesięczny raport z analizą pozycji Twojej wizytówki
Co zyskujesz dzięki pozycjonowaniu?
- Większą widoczność Twojej strony
- Rozpoznawalność marki
- Przewagę konkurencyjną
- Dotarcie do potencjalnych klientów
- Zaufanie odbiorcy
- Wzrost sprzedaży
Co to jest pozycjonowanie strony?
Pozycjonowanie SEO polega na budowaniu naturalnej pozycji strony internetowej w wyszukiwarce. W efekcie wybrana strona www powinna wyświetlać się w wyszukiwarce, jak najwyżej po wpisaniu odpowiedniej frazy kluczowej. Pozycjonowanie (SEO) jest procesem długotrwałym, ale jego efekty również są widoczne dłużej, niż w przypadku reklamy Google Ads. Efektywne pozycjonowanie strony internetowej jest zależne od jej optymalizacji, a więc dostosowania do wymogów Google.
Audyt SEO
Audyt SEO to proces analizowania witryny internetowej pod kątem zgodności z najlepszymi praktykami i wytycznymi dotyczącymi optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Audyt SEO ma na celu zidentyfikowanie problemów, które mogą wpływać na pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania. Podczas audytu SEO analizuje się wiele elementów strony, takich jak struktura URL, treść, nagłówki, tagi meta, linki wewnętrzne i zewnętrzne, obrazy, szybkość ładowania, a także wiele innych. Audyt SEO pozwala na zidentyfikowanie problemów, które mogą wpływać na pozycjonowanie strony, a następnie opracowanie strategii optymalizacji, które pomogą poprawić pozycje witryny w wynikach wyszukiwania.
Optymalizacja strony SEO
Optymalizacja strony pod SEO to jedno z pierwszych działań w pozycjonowaniu. Jest to proces, który ma na celu zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Dzięki odpowiednim technikom SEO, strona może osiągnąć wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania, co przekłada się na większą liczbę odwiedzin i potencjalnych klientów. Optymalizacja polega na dostosowaniu strony www do wymogów Google. W pozycjonowaniu Opole dostosowywane są m.in. treści na stronie, nagłówki, obrazy, linkowanie wewnętrzne, meta title i meta description czy kod źródłowy strony.
Pozycjonowanie strony lokalne czy ogólnopolskie?
Pozycjonowanie stron można podzielić w zależności od obszaru, na którym będziemy sprawdzać efekty na pozycjonowanie lokalne oraz ogólnopolskie. Pozycjonowanie lokalne to zawężenie obszaru działań do miejscowości lub województwa. Przykładem działań lokalnych będzie SEO dla frazy “pozycjonowanie Opole”. Taka strategia jest poleca firmom działającym na wybranym obszarze, które nie mają potrzeby wyświetlania swojej strony w Google na terenie całego kraju.