Skuteczne reklamy Google Ads
Reklama Google Ads / Wizytówka Google
Płać tylko za efektywne kliknięcia
Z wyszukiwarki Google korzysta blisko 97% użytkowników w Polsce. Sprawdź, w jaki sposób możesz wykorzystać ją do promocji swojej firmy! Reklama w Google pozwala w łatwy i szybki sposób wyświetlać się Twojej stronie internetowej wysoko, na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. I nie tylko tam!
Reklama Google Ads
- Dobranie odpowiednich działań, które będą najlepsze dla Twojej marki
- Opracowanie strategii reklamowej
- Realizowanie jednej lub kilku form kampanii (tekstowa, produktowa, banerowa, brandowa, remarketing, Performance Max)
- Stała optymalizacja reklamy
- Miesięczny raport i analiza wyników
Wizytówka Google
- Poprawne, kompleksowe opracowanie profilu Google Moja Firma
- Uzupełnienie takich informacji jak: usługi, lokalizacja, dane kontaktowe, zdjęcia itd.
- Szkolenie z edycji wizytówki oraz zamieszczania wpisów
- Pozycjonowanie wizytówki Google: opracowanie profilu, publikacja wpisów, odpowiadanie na opinie, analiza konkurencji, raport pozycji - dowiedz się więcej
Masz pytania? Mamy odpowiedzi!
Skontaktuj się z nami. Jeśli nie jesteś pewien, czego dokładnie potrzebujesz, nie przejmuj się – zadamy ci kilka ważnych pytań, które pomogą to ustalić. Możemy umówić się na spotkanie online lub tradycyjne, albo zaplanować dłuższą rozmowę telefoniczną, podczas której
szczegółowo omówimy twoje potrzeby.
Przygotuj najbardziej kluczowe informacje o twojej marce. Zastanów się nad celem rozwoju oraz wstępnie określ swoją grupę docelową. Resztę pozostaw nam.
Google Ads to usługa reklamowa Google, która pozwala promować twoją firmę w wynikach wyszukiwania oraz na stronach partnerskich ( Youtube, Gmail itd.). Dzięki kampanii reklamowej możesz dotrzeć do osób, które aktywnie szukają twoich produktów lub usług. Płacisz wtedy, gdy ktoś kliknie w reklamę, co czyni Google Ads jednym z najskuteczniejszych narzędzi do szybkiego pozyskiwania klientów online.
W Google Ads można wyróżnić kilka rodzajów kampanii, w zależności od tego, gdzie chcemy dotrzeć do klientów i jaki wyznaczamy cel. Najpopularniejsze to:
- kampania tekstowa – reklamy tekstowe wyświetlane w wynikach Google,
- kampania display – banery i grafiki na stronach partnerskich,
- kampania produktowa,
- kampania wideo – reklamy na YouTube,
- kampania Performance Max – łącząca różne formaty i kanały w jednej strategii.
Rozpoczynając współpracę wybieramy najlepsze rozwiązania dla twojej firmy.
Z pewnością tak, natomiast przed decyzją warto się zastanowić nad celem kampanii, grupą docelową oraz wysokością budżetu reklamowego. W tych kwestiach najlepiej skontaktuj się z nami, a przedstawimy ci najważniejsze założenia i ewentualne alternatywy.
Właścicielem konta reklamowego jesteś ty. Jeśli było już wcześniej założone, poprosimy cię o dostępy. Jeśli wcześniej nie prowadziłeś działań reklamowych, zrobimy to za ciebie lub wyślemy instrukcję, w jaki sposób wykonać to samodzielnie.
Budżet reklamowy jest rozliczany bezpośrednio z twojej karty płatniczej. Przy rozpoczęciu współpracy i założeniu konta reklamowego przesyłamy ci prostą instrukcję, jak podpiąć kartę płatniczą. Dzięki temu twój budżet reklamowy jest całkowicie transparentny: tyle, ile wydajesz na reklamę, tyle jest pobierane z Twojego konta. Z nami rozliczasz się osobno – za wykonywaną usługę.
Efekty kampanii są zawsze bardzo indywidualne i uzależnione od wielu czynników, m.in. od wysokości budżetu reklamowego, obszaru na jakim ma działać kampania reklamowa, grupy docelowej i przede wszystkim reklamowanego produktu czy usługi.
Rozliczamy się w okresie comiesięcznym za usługę, ustaloną w naszej umowie kwotą. Nie pobieramy prowizji od wysokości budżetu reklamowego.
Tak, wysyłamy raporty po każdym zakończonym miesiącu współpracy lub (jeśli kampania trwała krócej niż jeden miesiąc) po jej zakończeniu.
Sprawdź naszego bloga
Kampanie GoogleADS Opole
Dlaczego warto postawić na reklamę w Google? To ogrom możliwości i system, który pozwala wyświetlać reklamy nie tylko w samej wyszukiwarce. Chcesz wyświetlać swoje reklamy na największych portalach w Polsce? Z GoogleADS nie ma żadnego problemu! Przygotujemy dla Ciebie kampanię reklamową, która będzie wyświetlana tam, gdzie chcesz! W ramach GoogleADS istnieje możliwość przygotowania kilku rodzajów reklam: reklamy w wyszukiwarce (tzw. reklamy tekstowe, wyświetlane po wpisaniu wybranego słowa kluczowego), reklamy banerowe, reklamy w Gmail, reklamy na YouTube oraz reklamy produktowe dla sklepów internetowych.
Skuteczne kampania w GoogleADS w Opolu
Inwestując w reklamę w GoogleADS masz możliwość pełnej kontroli nad wydatkami oraz szczegółowe raporty. W przeciwieństwie do reklamy w radio czy billboardów reklamowych, przy GoogleADS dokładnie wiesz kto zobaczył Twoją reklamę, ile osób w nią kliknęło, ile do Ciebie zadzwoniło, a ile wykonało zakup (dotyczy sklepów internetowych). To bardzo szczegółowe dane, których nie uzyskasz w innych formach reklamy. Dzięki nim można jeszcze skuteczniej kierować reklamy i zwiększać zysk. Skuteczność naszych reklam potwierdzają nie tylko zadowoleni Klienci, ale przede wszystkim twarde dane! Możesz zapoznać się z nimi przeglądając Case Studies.
Ile kosztuje reklama w GoogleADS?
Koszt reklamy w GoogleADS w naszej agencji składa się z dwóch, niezależnych elementów: jest to koszt obsługi oraz tzw. budżet reklamowy. Koszt obsługi kampanii to opłata za usługę naszego specjalisty. Jest ona stała, niezależnie od skomplikowania kampanii zawsze płacisz jedną stawkę. Dzięki temu łatwiej możesz zaplanować wydatki w swojej firmie. Drugą częścią kosztów reklamy w GoogleADS jest budżet reklamowy. Jest to budżet przeznaczany na wyświetlanie reklam i opłacenie ich w Google. Wysokość tego budżetu zależna jest od wielu czynników, takich jak konkurencja, branża, lista słów kluczowych, rozbudowanie kampanii. Nasi specjaliści zawsze przed rozpoczęciem współpracy przygotowują szacunkowy budżet do osiągnięcia zakładanych celów. Budżet ten możesz w ciągu kampanii dowolnie modyfikować.
Czy reklama w GoogleADS się opłaca?
Jak już wiesz, reklama w GoogleADS pozwala na pełną kontrolę nad skutecznością i wydatkami. Dzięki temu możesz na bieżąco sprawdzać, jak wygląda opłacalność działań reklamowych. To ogromna zaleta tej formy reklam, niedostępna w tradycyjnych reklamach np. billboardach czy plakatach. Dodatkowo w Agencji Marketingowej Papaja masz pełny dostęp do swojego konta reklamowego 24/7. Nie mamy nic do ukrycia i pozwalamy Klientom na bieżąco podglądać postępy i działanie reklam. GoogleADS pozwala na ustawienie docelowego zwrotu z inwestycji, co ułatwia osiągnięcie rentowności tej formy promocji.
